Aplaceformetoexpressmyfeelingsince

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 26, 2010

dia Nurul Ameera Syamimi :)

salam tengahari semua.
sihat-sihat semua yepp.wahhhh.cuace ari nie sangat indah+terang+panas.
harap-harap takkan la turun ujan yepp.yela.yela.baju da siap bersidaian.
sudah hampir kering tapi jika last-last basah kembali.
sape yang larat buat keje dua kali kan.wee.weee.huhuhu
rindu telah terlerai.bahagie datang kembali.hehe.
riangnyer aty tak terperi. 
senyum manis sampai ke telinga.menyanyi ikowt rentak melodi.
hehehehehehe.  ;)
manis pulak mulut nie berbicare.jari-jemari menari-nari keriangan. 
idea datang tanpa henti-henti.mulut berceloteh riuh bak si murai.
aku seronok.aku senang.aku berterima kasih.
aku terharu.aku riang.aku bersyukur.
pada encik broadband.pada cik skype.pada abang lappy.
pada kekasih aty pengarang jantung ayahanda tercinta. 
kerna.kerna.kerna.kerna.
aku dapat melihat teman lamaku.aku dapat mendengar suarenye.aku dapat bergosip-gosip lame dengannye.aku dapat berkongsi story-mory kami.aku dapat bergelak ketawe.aku dapat menangis hibe.aku dapat bercerite perihal hikayatku.
memang sungguh-sungguh seronok. 
dier adalah teman baekku.dier adelah seorang yang beraty lembut.
dier adelah terbek drpd ladang.dier adelah sahabat sejati aku.
dier adelah bantal aku.dier adelah peti ais aku.
dier adelah pelangi aku.dier adelah sunshine aku.

bestie forever yepp sayang.

haha.gambar tyme form five.hehe.^__~.
cik nurul ameera syamimi zulkornain.
nanti kite bervideo call lagi yepp.
nanti kite berchit-chat lagi yepp.
nanti kite bergosip-gosip lagi yepp.
nanti kite ketawe riang bagai tak ingat dunie lagi yepp.
nanti kite menangis suke-duke lagi yepp.
nanti kite saling berstory-mory yepp.
u r always be my dearest.
tengs cik skype.hehe.
sangat sayang pada cik skype sekarang.
waaa.dilamun cinte bersame ngan cik skype.
hehehe.
sekian.
.^__^.

p/s:aku da tengok da acc fb daq pempuan tuhh.nanti kite jadik stalker same-same lagi yepp sayang.hehe :p

No comments: