Aplaceformetoexpressmyfeelingsince

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 01, 2010

november da tiba!

credit to photofunia.hehe.
hye peeps!!!
bubye 31.welkam 1.
sihat semuanyerr.lega dapat menaip lagi.huhu.sejukk seyhh.ujan memang turun dengan menggila sekarang.apepowm.best.dapat tidow dangan lena.ahaks.
dear seorang yang penah digelar sahabat.
nape kao ta penah mengerti.nape tak penah tanye.cukup lahh.aku bukan tak de perasaan.aku bukan tak de aty.aku masih ade mak ayah.aku masih ade adik-adik aku.aku masih ade HIM.aku masih ade teman-teman aku.berbangge lahh kao.kerna dapat meng.postkan something like that.wtf.ko lahh juare kann.ko lahh pemengang nyerr.ko lahh penerima pialanye.cukup.sudah.jika ini digelar sahabat.andai ini suratannnye.lupekan kisah ini.abaikan segalanye.dan aku nak kao taw aku tetap sayang ko.dunia dan akhirat.

okeyh.da tanak sedehh-sedehh dah.i'm trying to happy.happy ke??happy KOTT.emmm. :| 
bile da masuk bulan november nie.bermakne da nak dekat balek kampus.bermakne cuti dah nak habes.bermakne akan rindukan kuala terengganu nie.bermakne akan teringatkan rumahh.i'm a damn homesick person u noe.huhu.lets stop about this first.hehe.being at home in a month.seeing my brothers.eating delicious tasty meals from my mums cooking.reading newspaper wif dad was fun even quite boring.hehe.ayah.akak gurau je.hihi.sekarang nie kan da asyik ujan jepp.mmg la kaen-kaen bertimnbun tak kering kan.mmg menyusahkan.tapi cepat-cepat aku ingat.HUJAN ITU RAHMAT!okeyh mak.akak ingat.berhenti mkengeluh.wat jekk pae yang disuruh.bilerr lagi kann nak berbakti pada mak ayah kiterr kan.dan sekarang pown da jadik bibik yang tegar dengan periuk belange,lekuass kunyit halia sume.ayam ikan daging.da kenal lobak sawi kobehh.haha.da tak lari daripada siang bawang even my tears were easily fallen down.reti dowhh nak masak tomyam.nak gulai ikan.nak wat sup sayur.haha.berbanggekah aku?nope lahh.tengs yepp mum.ajar sume nie.mak cik aku cakap da buleyy kawen da nie..amboii.amboii.pedasslahh kan kate-kate mak sedare aku tersayang tuhh kan.haha.tade sape nakk.*jawapan standard lahh nie.hehe. i'm blushing.blusing.shy-shy catt larhh.(awak.awak.dengar tak ape mak cik saye cakap tuhh?haha.dahh.cukup lahh aku melalut.nanty tak pasal-pasal ade je makhluk ALLAH cakap kiterr nie gedikk lahh.perasaann larhhh.ehh.yang kao pegi bace kenape?stop reading k.bak kate adek aku.ikowt suke akak lahh.kan blog akak.mmg saje cari nahas lahh anon tuhh!! hah.amek kao.even my little bro yang ko rapat dulu powm da tak suke kat ko.ubah lahh perangai tuhh.nanty ko jgk yang susah.cukup.tanak cakap pasal dier lagi.huhu.

today.i was supposed to meet my dearest old frens.waa.syess lame tak jupe kao.riduu weyhh.erkkk.ye saye taw.saye punyerr english is a broken one.so.jangan merendahkan kementality sayerr yepp.patot nyerr korang menggalakkan lagi kan.mmg lahh aku powm lebeyy suke berbahase melayu.tukan bahase kebangsaan kite.tapi kite kene lahh sedar jgk.yang sekarang nie.english is important. ade lahh member aku cakap.weyh.'mung nie speaking orang putih tapi hancuss,taw lahh amek tesl tapi beng la jadi nebeng.nak tunjuk belake kat ore'..ehhh.sory k.ade ke kao nampak aku nie nak menunjukk?tak de kann?tapi tak taw la koa pikir ape kann.dan dahh ko taw aku salah gune vocab.grammar aku tunggang langgang.ayat aku tak berape nak betol.nape ko tak tolong betolkan?kan ko nie bijak berspeaking.kan ko nie dapat A+ tyme spm dulu.kan ko nie selalu pegi overseas.da kire lidah ko da jadik slang orang putihh lahh kann.ajarr lahh aku.ingat lahh kawan.ilmu jangan kedekut tuk dikongsi.huhu.cukup.

back to my story.aku tak online tuk due tige ari sebelom nie.so kire tak taw lahh ape-ape perkembangan kawan-kawan tersayang akuhh nie.hihi.dan memang aku terkejot gile lahh tadi sbb kawan aku ajak jupe kat mcd tuhh je..yepp.aku mengaku.the mcd is just nearby.tapi helo kawan,takkan aku nak pegi berlari ke sane kott.huhu.nanty kite plan balekk yepp kawan.dan sumpahh jeles tangokk gambar korang tadi.waaa.how i wish that i can be there. :(

p/s:makan kenyang -kenyang taw.ingat akuhh ehh.sayang korang sangat-sangat.

law korang perasan tadi satus fb aku ade kaitan ngn result..omg.omg.memang takot+cuak+nervous weyhh.esok result da nak kuarr.n fo ru all info.aku sekarang ngah kumpul sisesise spirit yang tingal.huhu.batman!superman!kluangman!semua mann-mann lahh. tolonhg akuhh weyhh.da nak terjelepokk dah nie.da pengsan dahh nie.weng.weng.pitam. dushhhhhhh. goodluck tuk semua rakan.all da best.aku harap sangat result tuhh oke. memang lahh aku nie bukan bijak pandai tapi aku da wat yang terbaekk. sekarang nie aku ade due pilihan jekk.samaada aku nak jerit+lompak kegembiraan.or. aku nak jerit+frust tertonggeng.aduii,wake up nurul hakimah.be postive!!alright.i'll try.emmmmm. 
dan aku jugak amat memerlukan keyakinan tuk membuke laman istudentportal tuhh esok.doakan yepp peeps.dan selepas itu.akan menghilangkan diri tuk seketike.bukan mengajuk.bukan ape-ape sebab.,cuma mahukan sedikit ketenangan cuma. itu saja.

dear oktober.
sayonara sayang.banyak yang terjadi.akan selalu menjadi pengajaran tukk akuhh.sayang HIM
dear november.
kiterr sayang awakk taw.baek-baek ehh.jangan wat perangai.jangan jadik nakal.nanty kiter yang susah,.kindly treat me yepp darl.
sekian.
.^__^.

p/s:tak sampai duapuluhempatjam kann.peeps!!get ready :)

No comments: