Aplaceformetoexpressmyfeelingsince

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 05, 2011

day TWO : 10 things I LOVE

assalamualaikum,
 * second DAY *
lets us continue with the game !
happy reading ! ^^
  • first, I love my FAMILY.mr MOHAMAD and mrs AZIZAH damn much ! both are my beloved parents. they give me strength, support my decisions,encourage me, always standing beside me whenever i need them. kakak sayang mak dan ayah sangatsangat ! I love my siblings too. even kitaorang selalu bertekak macam apa, tapi sebenarnya itulah yang menjadi penguat ikatan kekeluargaan dan eratkan lagi hubungan kami tujuh beradik. 
  • i love PURPLE colour. especially the lavender flowers. purple amat bermakna pada i. and almost of my things berwarna purple. purple dalam bahasa melayu ialah UNGU. dan i powm suka kumpulan band UNGU-indon. lagu depa bestbest tawww.
  • even i tak mempunyai kamera sendiri, apatah lagi henfon kamera. i really love camwhoring. berlambak-lambak album gambar dalam folder laptop nie.setiap keping gambar memberikan seribu erti dan kenangan yang amat indah. sebab kenapa i suka amek gambar, nanty bila dah ta pegi tempat tu or ta jumpe dah orang tuh, i boleyh tengok gambar depa jee. almaklumlah i cepat 'nyanyuk'. :p
  • i love seeing people wearing their pretty shawls. BUT i ta reti nak pakai, maybe i sesuai pakai tudung bawal je kot. hehehee. ada kawan i named fina, she likes wearing shawl, and i selalu stalk tyme die na pakai shawl bile mau pegi kelas ke jalanjalan ke, sorry fina, stalk sajesaje je. hehee
  • i love kiddos. cousin semua kecik-kecik lagi, enjoy playing with them and we always spend our time together by going picnic at waterfall. it was really fun. tapi i takut nak pegang baby. takut terlepas tyme ngahngah syok dukung ke. if jatuh, sape nak tanggung ? takut tapi i nak ada anak sendiri. haishh, gatai noo kim. hehe. * berangan jap ta salah kann.
  • i love surfing internet. i selalu online dekat rumah je guna broadband celcom kepunyaan ayah. ta mampu na ada yang hak milik sendiri. huhu. i read other people blogs. read the newest articles. playing online games. facebooking. tumblring. and also downloading songs.
  • my friends are my soul. kawankawan, saengsaeng daripada zaman tadika,sekolah pra, sekolah rendah,sekolah menengah,plkn,kelas tusyen,asasi uitm kuantan,facebookers,bloggers,and lainlain yang terserempak tepi jalan tolong lintas ke angkat barang ke. thanks for being my friends. and the most important i love sarah,fina,irdina syamimi,najihah,nuraini,jannah,ijat, boyie,zatie chik,nurain yazid,iziani,ain ithin,pija,san,azila, fatin ierah,teha and rai. <3<3<3
  • i love watching korean and japanese dramas and movies. like boys over flowers, meichan, hana yori dango, personal taste, marry me mary, my niniteen sister in law, all about eve, and many more. 
  • i love moist chocolate cake. its my favourite cake ! mak selalu buat kek. i ? jadi tukang makan jee. pegi mane-mane kalau nampak ada jual kek choc, selalu je beli and then makan.yummy ! yummy ! :)
  • and i love this person very much. meeting you are the best,adorable,and awesome thing that happen in my life. name ? still a secret. sorry :)
 miss you my dear, fatin ierah :)

the END.

No comments: